Pasiūlymas FinoMark investuotojams
Oktofors valdomas prekinis ženklas „Cannumo“ tai sveikatos produktų srityje sparčiai augantis prekės ženklas ir Jums paruošė „Cannumo“ produkcijos:
Investuojantiems 500 EUR ar daugiau – specialaus leidimo segtukas ir spanguolių skonio „Gėris“, kuris taps prasmingu priminimu apie jūsų indėlį į šį projektą.
Investuojantiems 1 000 EUR ar daugiau – specialaus leidimo segtukas ir spanguolių skonio „Gėris“ ir unikali „Samsara“ žvakė, ritualinė žvakė dvasinei kelionei ir Samsaros praktikai.
Jūsų investicijos ne tik prisideda prie spartesnės įmonės plėtros, bet ir suteikia galimybę verslams drąsiai planuoti ambicingus tikslus bei kurti įkvepiančius sprendimus.
Su investuotojais kuriems priklauso „Cannumo“ produkcija susisieksime per 14 kalendorinių dienų po projekto sufinansavimo.
FinoMark komentaras
Kodėl verta investuoti į UAB "OKTOFORS"?
1. Įmonės augimas
„Canumo“ įmonės augimas ir sėkmės potencialas atsispindi didėjančiuose apyvartos rezultatuose. Nuoseklus finansų augimas bei kruopščiai planuojamos išlaidos rodo, kad įmonė turi tvirtą pagrindą ir aiškią strategiją, leidžiančią sėkmingai plėstis bei įsitvirtinti rinkoje.
2. 2025 m. ambicingas planas
„Canumo“ 2025 m. strategija yra ambicinga, su reikšmingomis investicijomis į marketingą ir plėtrą užsienio rinkose. Marketingo biudžetas Jungtinėje Karalystėje auga nuo 210 000 EUR 2025 m. I ketvirtį iki 508 200 EUR IV ketvirtį, o tai rodo tvirtą įsipareigojimą pasiimti šią rinką. Net ir su konservatyvesnėmis pajamų prognozėmis, įmonė demonstruoja tvarų augimo potencialą.
3. Platus pardavimo tinklas Lietuvoje
„GĖRIS“ gėrimas yra parduodamas tiek didžiuosiuose prekybos tinkluose, tiek mažesnėse bei specializuotose „boutique“ krautuvėlėse. Visi šie pardavėjai laiko „GĖRIS“ produkciją aukštoje pozicijoje, o tai rodo produkto paklausą, kokybę ir teigiamą rinkos vertinimą.
4. Produkto galiojimo laikas
„GĖRIS“ gėrimas nėra greitai gendantis produktas. Dėl kruopščiai sukurto fermentacijos proceso jis išlieka kokybiškas ilgą laiką, kas suteikia papildomo saugumo tiek pardavėjams, tiek vartotojams.
5. Marketingas
Įmonės marketingo strategija yra itin stipri. Akcininkai aktyviai prisideda prie prekės ženklo žinomumo didinimo, o didieji influenceriai reklamuoja „GĖRIS“ produktą savo platformose. Tai užtikrina nuolatinį vartotojų susidomėjimą ir skatina pardavimų augimą.
6. Gamyba
Nors gamintojas yra samdomas, sutartis dėl gamybos yra tvirtai įtvirtinta, užtikrinant konfidencialumą ir mokslinių tyrimų bei plėtros (R&D) apsaugą. Gamykla gamina tik „GĖRIS“ gėrimą. Būtent dėl šio bendradarbiavimo gamykla gavo Europos Sąjungos finansavimą savo statyboms.
7. Akcininkų įsipareigojimas
„Canumo“ akcininkai rodo stiprų pasitikėjimą įmonės veikla – jie jau investavo daugiau nei 200 000 EUR . Šis reikšmingas finansinis įsipareigojimas rodo, kad akcininkai tiki įmonės potencialu ir yra pasiruošę toliau remti jos plėtros planus.
8. Plėtra į Jungtinę Karalystę
Paskolos lėšos bus skirtos įmonės plėtrai į Jungtinės Karalystės rinką. Tai viena iš pagrindinių strateginių krypčių, kurią patvirtina didėjančios marketingo išlaidos šioje šalyje. Investicijos į šią rinką suteiks „Canumo“ galimybę praplėsti klientų bazę ir padidinti prekės ženklo žinomumą tarptautiniu mastu.
Projekto aprašymas
Kreditas yra reikalingas plėtrai į Jungtinę Karalystę bei Vokietiją. Įmonė jau yra pasirašiusi sutartis su pardavimo taškais, lėšos bus naudojamos marketingo kaštams padengti (Facebook/Instagram/Google Ads/TikTok platformose) taip pat finansuoti vis didenio sandėlio poreikį, nes didėjant pardavimams bei fizinių parduotuvių kiekiui, kiekvieną jų reikia užpildyti produkcija.
Lėšų pritraukimo tikslas
Investicinėms lėšoms